12 Ocak 2011 Çarşamba

bir masa takımı daha....





8 yorum:

  1. özlem özbek12 Ocak 2011 16:44

    harikaa olmuşlar heveslendim anne kız önlüklerine :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel. Çok zarif:))) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar, masa değil mutfak yakımı olmuş saki...

    YanıtlaSil
  4. slm siteniz çok güzel.ben bu dersizmas örtülerinii dışarıya ne kadara yaptığınız soracaktım.bana yorum yazabılırsınız yada kestanekabugu@hotmail.com mail adresım.teşkk.

    YanıtlaSil
  5. teşkk ederim arkadaşım.sitenizde değişik masa örtüleri var.mesela sizin kendinize diktiğiniz 8 kişilik masa örtüsü çok güzel.o şekilde fiatı 40 tl mi.yoksa mutfak masalarımı o fiyat yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. günaydın arkadaşım.50 6o arası dertsiz rannerli masa örtüleriniz varsa sitede görebilirmiyım arkadaşım.hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık ablacım zevkle kullanıyorum tabi Nisan önlüğün sevdasıyla yemek yapımında beni hiç yalnız bırakmıyor....(maalesef :( )

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık.. masa ne kadar güzel görünüyor

    YanıtlaSil